.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناکارآمدی وزارت نیرو؛ مقصر کیست؟!

این روزها و با مشکلاتی که قطعی برق برای هموطنان به وجود آورده تحرک بیشتر نمایندگان مردم را در مجلس شورای اسلامی در خصوص سوال از وزیر نیرو یا در نهایت استیضاح وی را طلب می کند.

به گزارش «فردا»، بعد از آنکه پیش بینی های وزیر نیرو درباره عدم قطعی آب و برق در تابستان امسال متاسفانه با شکست مواجه شد، پیگیری این مشکل عمومی همچنان مختص به یکی دو رسانه است و البته هنوز از اقدام نمایندگان مجلس در این خصوص خبری منتشر نشده است.

در این خصوص اقدام نمایندگان برای طرح سوال یا استیضاح وزیر نیرو تلاشی در جهت دفاع از حقوق مردم ارزیابی خواهد شد.

این در حالی است که در این میان نوع اطلاع رسانی برخی رسانه ها نیز درباره مشکلات آب و برق قابل تامل است و سوالاتی را ایجاد نموده است.

در این خصوص بعد از آنکه یکی از سایت های خبری در خبری قابل تامل از نقش مافیا !! در خاموشی های اخیر خبر داد، چند رسانه دیگر نیز طی اخباری که بوی سفارشی بودن می دهد مجلس شورای اسلامی را مقصر اصلی خاموشی ها عنوان نموده اند. این نظریه رسانه ای از آنجا مطرح می شود که مجلس لایحه مورد نظر دولت را برای هدفمند نمودن یارانه ها تصویب نکرده است!

در قسمتی از این اخبار آمده است: مردم ايران نيز با عزم ملي خود،‌ اين ضرورت را درك كرده اند كه حفظ اشتغال كارخانه ها،‌ جلوگيري از قطع برق و كاهش تلفات و اتلاف منابع در شبكه هاي توزيع برق نيازمند آن است كه مردم و خريداران برق، حداقل نيمي از قيمت تمام شده 83 توماني هر كيلووات ساعت برق را بپردازند و به جاي نرخ 16 توماني فعلي حداقل با 43 تومان موافقت و از آن حمايت كنند.

این نوع اطلاع رسانی که به نظر می رسد با توجه به سکوت نمایندگان مردم انجام شده است باید با واکنش سریع ایشان مواجه شود.

این اطلاع رسانی آنقدر از روی ارادت !! انجام شده که از وزیر نیرو فردی شجاع ساخته و پرداخته می شود چرا که در یک پیش بینی دیگر گفته است: اگر اقدامات لازم صورت نگيرد، به طور حتم خاموشي ادامه خواهد داشت و شك نكنيد كه اگر برنامه ها جواب ندهد، براي خاموشي برنامه ريزي شده بايد آماده باشيم!!

وزارت نیرو چقدر کارآمد است؟

هر چند نتیجه نظر سنجی های یک رسانه را نمره قطعی عملکرد یک وزارت خانه دانست اما آنچه در نظرسنجی سایت فردا به عنوان نظرات کاربران پیرامون مقصر اصلی خاموشی ها منعکس شده؛ بر ضعف مدیریت وزارت نیرو دلالت دارد که گویای نظر بخشی از مردم است.

البته دامنه خاموشی ها آنقدر می باشد که در میان عموم مردم هم نمره خوبی به عملکرد وزارت نیرو داده نشود.

مشکل آب آشامیدنی تهرانی ها

در این میان مشکل وزارت نیرو در حوزه مدیریت آب هم عیان شد و با اظهارات وزیر بهداشت درباره آلوده بودن آن وارد فاز تازه ای شد.

این ماجرا تاکنون با اظهار نظر وزیر بهداشت درباره الودگی آب تهران که البته مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران آن را بی اساس خواند همراه بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.